2006-08-29

Arbete med marina däggdjur

Idag har jag äntligen fått iväg ett jobb. Jag överbelastade på sätt och vis en person som numera tycks vara på tok för stor, men fick i alla fall tillbaka filerna. Jag hoppas att havsdäggdjuren blev alltför lidande. [sic]

Sedan åkte jag till Stockholm och lekte med Snobben, som dock stod kvar i sin koja. VPN i endera riktningen löste inte alla problem. Det verkar däremot VPN + VPN + NAT göra. Bandbredden kunde få vara högre, men jag antar att man kan leva med det.

När jag kom hem, eller egentligen på väg ut till Maxi igen, stötte jag på en centerpartist. Honom hjälpte jag in i trapphuset. Han fick också hjälp när vagnen med kuverten råkade tippa. Dock kan jag nog inte hjälpa honom med en röst, men han påstod att kårobligatoriehäxan lovat att rösta på honom i kommunalvalet mot att han röstade på henne när hon kandiderade 2002. Om det är sant är därmed hennes förräderi mot Den Sanna Liberala Läran än mer fullständigt. Dock kan det kanske förlåtas, då vi idag fick lära oss att centrosomen har en oanad koordinerande betydelse.

Under natten skall jag kanske titta på film, har jag kommit på. Därefter göra TC. Jag undrar om jag håller mig vaken.

Fänrik!

Inga kommentarer: